Goed nieuws!!!!

Schrijf je nu in voor de eendaagse basisworkshop quilten met linialen.

 

Van 10:00uur tot 14:00 uur in:

 

Beuningen (bij Nijmegen ):

* Zaterdag 20 januari 2018 -nog 3 plaatsen vrij

  * Zaterdag  10 februari 2018-vol

 

Nieuwegein:

* Vrijdag 9 februari

* Vrijdag 9 maart

 

In Echt (Limburg) :

*Zaterdag 24 februari

 

 

Ankum (tussen Zwolle en Dalfsen):

* Zaterdag 10 maart

                     

 

 

Maak kennis met verschillende linialen en mallen en ontdek welke linialen geschikt zijn voor jouw naaimachine. Daarnaast krijg je handige tips en trucs in het gebruik van de linialen.

 

Voor deze workshop heb je nodig: een eigen naaimachine met aanschuiftafel en een ruler voetje -heb je deze voetje niet? Geen probleem, meld dit even bij de inschrijving.

 

Wat zijn de kosten? 55 euro per persoon, dit is inclusief het gebruik van de linialen, stof, garen en een lekkere lunch.

 

Heeft u interesse in deze cursus, stuur dan een email naar info@ilovetoquilt.nl . Daarna zal ik u een inschrijfformulier opsturen.

******************************************************************

 

Op zaterdag 27 januari en vrijdag 16 februari geef ik een workshop: basisworkshop quilten met linialen. De plaats waar het gegeven word is in Kerkrade bij Naaimachine Totaal.

Voor informatie of om zich op te geven kunt u bij Naaimachine Totaal terecht.

 

***************************************************************************

 

Op zaterdag 17 maart geef ik een workshop: basisworkshop quilten met linialen. De plaats waar het gegeven word is in Amstelveen bij De LapjesgaardVoor informatie of om zich op te geven kunt u bij de Lapjesgaard terecht.

 

**************************************************************************