Goed nieuws!!!!

Schrijf je nu in voor de eendaagse basisworkshop quilten met linialen.

 

Van 10:00uur tot 14:00 uur in:

 

 

          

*Donderdag 5 Juli 2018   (nog 3 plaatsen vrij)

 

In Echt (Limburg) :

                                                       Buurthuis Sint Joris

                                                            Cypresstraat 58

                                                            6101 JX  Echt

 

 

Op  zaterdag 30 juni

geef ik een workshop: basisworkshop quilten met linialen. De plaats waar het gegeven word is in Kerkrade bij

Naaimachine Totaal.

Voor informatie of om zich op te geven kunt u bij Naaimachine Totaal terecht.

 

 

 ***************************************************************************

                    

Maak kennis met verschillende linialen en mallen en ontdek welke linialen geschikt zijn voor jouw naaimachine. Daarnaast krijg je handige tips en trucs in het gebruik van de linialen.

 

Voor deze workshop heb je nodig: een eigen naaimachine met aanschuiftafel en een ruler voetje -heb je deze voetje niet? Geen probleem, meld dit even bij de inschrijving.

 

Wat zijn de kosten? 55 euro per persoon, dit is inclusief het gebruik van de linialen, stof, garen en een lekkere lunch.

 

Heeft u interesse in deze cursus, stuur dan een email naar info@ilovetoquilt.nl . Daarna zal ik u een inschrijfformulier opsturen.

******************************************************************